Bestuur

Hieronder een opsomming welke commissies onder welk bestuurslid vallen. Mocht u over de werkwijze van de commissies vragen hebben of wilt u rechtstreeks een bestuurslid benaderen over vragen betreffende bepaalde zaken dan kunt u dat doen via de bijgevoegde mailadressen.

Op de foto v.l.n.r.:  Wietse de Boer, Wout Smit, Freddy Everts,Marc Jutstra en Gert Scholing

Voorzitter: Wout Smit

Hij geeft natuurlijk antwoord op alle vragen betreffende vv Hollandscheveld en indien hij niet direkt antwoord kan geven op uw vragen overlegt hij met zijn mede bestuursleden. Verder valt de PR commissie onder zijn verantwoordelijkheid.

U kunt hem bereiken via mailadres: devoorzitter@vvhollandscheveld.nl

Secretaris: Wietse de Boer (tevens 2e voorzitter)

Hij is degene die de taak heeft om alle papieren processen binnen vv Hollandscheveld in goede banen te lijden. Mocht u vragen hebben over bepaalde processen binnen de vereniging dan zal hij trachten hier een antwoord op te geven. Tevens is hij 2e voorzitter van de club.

U kunt hem bereiken via mailadres: secretaris@vvhollandscheveld.nl

Penningmeester: Freddy Everts

Alle financiën van vv Hollandscheveld gaan via hem, zowel de uitgaven als inkomsten probeert hij dusdanig vorm te geven dat vv Hollandscheveld er financieel gezond voor staat. Hierbij terzijde gestaan door de Raad Financiën en de overige bestuursleden. De Sponsorcommissie valt onder zijn verantwoordelijkheid.

U kunt hem bereiken via mailadres: penningmeester@vvhollandscheveld.nl

Facilitaire Zaken: Marc Jutstra (tevens 2e secretaris en 2e penningmeester)

Hij is de spin in het web binnen het bestuur vv Hollandscheveld en vult de vacante functie in na het vertrek van Mariska ten Caat-van Achteren in 2017. Zorgt dat er een helikopterview boven alle beslissingen van het bestuur hangt.  Als bestuurslid is hij verantwoordelijk voor de Accommodatiecommissie, de Kantine-Vrijwilligerscommissie en de Aktiviteitencommissie.

U kunt hem bereiken via mailadres: facilitairezaken@vvhollandscheveld.nl

Voetbal Zaken: Gert Scholing

Hij is degene die het voetbaltechnische gedeelte binnen vv Hollandscheveld onder zijn hoede heeft. Na jarenlang zelf op hoog niveau binnen onze vereniging gevoetbald te hebben heeft hij ruimschoots zijn sporen verdiend binnen de gezamenlijke jeugdafdeling HH’97. Daarmee is hij iemand binnen het bestuur die een duidelijke voetbalvisie heeft. Als bestuurslid vallen de Technische Commissie en HH’97 onder zijn verantwoordelijkheid. V.w.b. HH’97 gaan we binnen het bestuur kritisch kijken hoe hem daarin op grote mate kunnen ondersteunen.

U kunt hem bereiken via mailadres: voetbalzaken@vvhollandscheveld.nl